پرسش کاربران به همراه پاسخ سوالات

نمونه پرسش های شما همراه با پاسخ سوالات:

سوال: آیا برای استفاده نیاز به دیش و النبی دارم؟

پاسخ: بله برای باز شدن و دریافت کانالهای کارتی ماهواره نیاز به نصب دیش و النبی دارید و حداقل مسیری که باید حتما نصب داشته باشید جهت هاتبرد است چون بیشترین شبکه ها روی این مسیر باز هستند.

سوال: آیا میتوانم اکانت خریداری شده را وارد دو یا چند رسیور کنم؟

پاسخ: پنل را طوری طراحی کرده ایم که کاربر میتواند فقط با یک رسیور از اکانت خریداری شده استفاده کند در صورتی که به هر دلیلی نیاز دارید اکانت را روی دستگاه دیگری وارد کنید حتما باید از رسیور قبلی پاک شود.

سوال: حجم مصرف اینترنت چقدر است؟

پاسخ: اگر فرض را بر این بگیریم که شما روزی 4 ساعت از اکانت سی سی کم استفاده میکنید حداکثر مصرف اینترنت شما در ماه حداکثر 500 مگابایت میشود.

سوال: چطور میتوانم به لیست شبکه هایی که باز میشوند دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: متاسفانه با توجه با آپدیت و بروزرسانی روزانه سرویس و احتمال کم یا بیشتر شدن تعداد شبکه های باز شده امکان تهیه لیست کانال نیست.

سوال: کدام پکیج ها قابل بازگشایی هستند؟

پاسخ: تمام پکیج های تحت شیرینگ با اکانت تهیه شده از این سایت باز میشوند یعنی هر شبکه ای که در ایران قابل دریافت و تحت شیرینگ باشد با اکانت ما براحتی باز میشود.

سوال: آیا میتوان در صورت رضایت اشتراک را تمدید کرد؟

پاسخ: بله به سادگی هرچه تمام میتوانید با پشتیبانی از طریق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار کنید و نسبت به تمدید نام کاربری خریداری شده اقدام کنید.

سوال: آیا با سیسیکم لیست نام شبکه ها به مانند شیرینگ رایگان رسیور رنگی میشود؟

پاسخ: خیر با اکانت cccam به هیچ وجه رنگ نام کانالها به رنگ سبز یا قرمز و… هر رنگ دیگری تغییر نمیکند و فقط با شیرینگ رایگان رسیورها این امکان فراهم است .

سوال: آیا سرویس های شما دستگاه را پشتیبانی میکند؟

پاسخ: خوشبختانه تمام رسیورهای جدیدی که از سال 2014 به بعد تولید شده اند قابلیت اتصال به اینترنت و قابلیت باز شدن شبکه های کارتی ماهواره را دارند.

سوال: آیا پارازیت در عملکرد و کارکرد صحیح اکانت موثر است؟

پاسخ: بله اگر در منطقه ای هستید که پارازیت زیاد است حتما قبل از خرید سیسیکم از نصاب ماهر کمک بگیرید تا نسبت به نصب دیش و النبی شما در جایی که پارازیت کمتری است اقدام کند.

سوال: آیا تعداد لاین و سرور در باز شدن بیشتر شبکه ها تاثیر دارد؟

پاسخ: خیر تعداد لاین و سرور در بهتر شدن کیفیت و باز شدن تعداد بیشتر شبکه ها هیچ تاثیری ندارد هدف از دادن دو تا سه لاین فقط جهت پشتیبانی از سرور اول میباشد و منطقی ترین حالت سه لاین است و بیشتر از آن فقط جنبه تبلیغاتی دارد و هیچ تاثیری در بهتر شدن اکانت ندارد.

با تشکر از شما کاربران عزیز جهت مطالعه دقیق این مطلب , اگر تمایل به خرید سیسیکم دارید روی لوگوی زرد رنگ پایین صفحه کلیک کنید و بعد از ورود به صفحه اصلی اگر تمایل داشتید مطلب صفحه اصلی سایت را مطالعه و دوباره روی لوگوی زرد رنگ پایین صفحه کلیک کنید.

توضیحات خرید سیسیکم از سایت

سیستم آنلاین خرید سی سی کم از فروشگاه سایت بصورت کاملا اتوماتیک بوده و پس از پرداخت موفق از یکی از درگاه‌های بانکی فروشگاه مشخصات سرویس و جزییات اتصال بصورت آنی به شما تحویل داده خواهد شد و به ایمیل شما نیز ارسال می‌گردد. سیستم فروشگاه ما علاوه بر امکان خرید سی سی کم امکانات تمدید سرویس و مشاهده جزئیات خرید را برای شما فراهم آورده، در صورت تمدید زودتر از موعد اتمام سرویس شما، مدت تمدید شده بصورت خودکار به سرویس شما اضافه خواهد شد. همچنین این سیستم 2 روز قبل از اتمام مهلت سرویس خریداری شده شما از طریق ایمیل تاریخ انقضای سرویس را به شما یادآوری می‌کند.

سرویس های گلد سیسیکم: بهترین اکانت ماهواره با قیمت ارزان و با کیفیت با کارت های لوکال واقعی بدون فریز تحویل آنی اکانت پس از پرداخت آنلاین.
لیست تعرفه های سی سی کم vip پکیج های زیر فول پکیج برای تمام مسیرهای تحت شیرینگ میباشد و مسیر یاهست(ترکمنعالم) باز است!

آموزش نصب و راه اندازی همراه با اکانت برای شما ارسال میگردد در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره پشتیبانی در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید.


لیست تعرفه های سی سی کم کلیه پکیج ها از سرورهای قدرتمند، بدون فریز و لحظه ای قطعی می باشد ، کافیست یکبار امتحان کنید!