خرید اکانت رسیور های استارست اورجینال و اصلی

خرید اکانت اصلی اورجینال سیسیکم رسیورهای استارست  ، شارژ اکانت فابریک و تمدید شیرینگ starsat

تنها سایت که اکانت اصلی اورجینال رسیور استارست را تمدید می‌کند گلد سی سی کم میباشد جهت خرید و تمدید روی ورود به سایت کلیک کنید و طبق آموزش مراحل خرید را دنبال کنید.

با توجه به گران شدن اکانت جیشیر و به صرفه نبودن شیرینگ گلوبال برای رسیورهای مدیا استار، دیگر منطقی نیست با قیمت خیلی بالا اکانت فابریک را تمدید کنید.

بهترین راه کار برای باز کردن شبکه های قفل و کارتی استفاده‌ از اکانت ارزان قیمت سیسیکم میباشد شما با مبلغ بسیار ناچیزی میتوانید اکانت رسیور استارست را تمدید کنید فرقی نمیکنه مدل چی باشه فقط باید اطلاعات خریداری شده را طبق آموزش وارد رسیور کنید.

متاسفانه یکسری از کاربران فکر می‌کنند که اکانت سیسیکم برای رسیورهای اندرویدی یا لینوکسی و معمولی باهم فرق داره که در عمل اینطور نیست و فقط در نحوه وارد کردن باهم تفاوت دارند که با توجه به اینکه آموزش های استفاده از اکانت بطور کامل در سایت موجود است به هیچ وجه کاربران با مشکل مواجه نخواهند شد.

ضمن اینکه پشتیبانی 24 ساعته گلد سی سی کم با کارشناس های مجرب بطور کامل از طریق ارتباط تلفنی نحوه وارد کردن اکانت سیسیکم بطور دستی و آموزش کانفیگ کردن سیسیکم بر روی رسیورهای مدیا استار را توضیح خواهند داد.

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید: مشاهده شده سایتی بعنوان تنها نماینده فروش جیشیر اقدام به فروش سیسیکم به جای اکانت اورجینال رسیور استارست می‌کند که لازم دانستم در همین پست اطلاع رسانی کنم.

توضیحات خرید سیسیکم از سایت

سیستم آنلاین خرید سی سی کم از فروشگاه سایت بصورت کاملا اتوماتیک بوده و پس از پرداخت موفق از یکی از درگاه‌های بانکی فروشگاه مشخصات سرویس و جزییات اتصال بصورت آنی به شما تحویل داده خواهد شد و به ایمیل شما نیز ارسال می‌گردد. سیستم فروشگاه ما علاوه بر امکان خرید سی سی کم امکانات تمدید سرویس و مشاهده جزئیات خرید را برای شما فراهم آورده، در صورت تمدید زودتر از موعد اتمام سرویس شما، مدت تمدید شده بصورت خودکار به سرویس شما اضافه خواهد شد. همچنین این سیستم 2 روز قبل از اتمام مهلت سرویس خریداری شده شما از طریق ایمیل تاریخ انقضای سرویس را به شما یادآوری می‌کند.

سرویس های گلد سیسیکم: بهترین اکانت ماهواره با قیمت ارزان و با کیفیت با کارت های لوکال واقعی بدون فریز تحویل آنی اکانت پس از پرداخت آنلاین.
لیست تعرفه های سی سی کم vip پکیج های زیر فول پکیج برای تمام مسیرهای تحت شیرینگ میباشد و مسیر یاهست(ترکمنعالم) باز است!

آموزش نصب و راه اندازی همراه با اکانت برای شما ارسال میگردد در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره پشتیبانی در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید.


لیست تعرفه های سی سی کم کلیه پکیج ها از سرورهای قدرتمند، بدون فریز و لحظه ای قطعی می باشد ، کافیست یکبار امتحان کنید!