تمام پکیج های معتبر ورزشی - مستند - علمی - پزشکی - فیلم - سریال و... با سرورهای پرقدرت بدون نیاز به v.p.n و با اینترنت ملی کشور قابل بازگشایی میباشند.

اکانت سیسیکم vip موجود شد قابلیت بازگشایی بدون کوچکترین فریز و قطعی روی تمام مسیرها: بلغارست - ترکست - یاهست (ترکمنعالم) - آموس - یوتلست 9 و 16 درجه - آستارا 21 و 23 درجه و 80 درجه شرقی , جهت خرید اینجا را کلیک کنید.


خرید سیسیکم

در این سایت بهترین اکانت رسیور از پروتکل بسیار قوی موجود است.
برای انواع مارک و برند استارست ⚡ مدیا استار ⚡ پرمیوم ⚡ ایکس کروزر ⚡ هانی استار ⚡ استارمکس و... به فروش میرسد.
شاید بخواهید بدانید که اصلا اکانت چیست؟ و چطور میتوان شیرینگ رسیور را تمدید کرد!
خرید سیسیکم جهت باز کردن کانال های کارتی ماهواره بر روی رسیور مورد استفاده قرار میگیرد به این صورت که شما با پرداخت مبلغی بسیار کم و ناچیز از فروشنده اطلاعاتی دریافت میکنید که طبق آموزش وارد رسیور کرده و با استفاده از اینترنت و دیش ماهواره تعدادی از شبکه های پولی ماهواره را دریافت میکنید.
آموزش های ارسال شده جهت اتصال به سرور طوری تنظیم شده که اگر کاربر مبتدی یا حرفه ای باشید براحتی میتوانید به سرورهای ما وصل شده و از کانالهای کارتی ماهواره لذت ببرید.

خرید سیسیکم

با توجه به گران شدن قیمت رسیور دیگه به صرفه نیست بخاطر تمام شدن اکانت , دستگاه خود را تعویض کنید منطق اینه که بجاش برای باز کردن کانالها از اکانت شبکه های کارتی استفاده کنیم بنابراین به شما توصیه میکنم بجای تعویض رسیور با مبلغی بسیار ناچیز اکانت رسیور خود را تمدید کنید.

فروش اکانت سی سی کم

فروش بر روی قویترین سرورهای آلمان و ایران قرار گرفته است بطوریکه بدون کوچکترین قطعی و فریز میتوانید به تماشای شبکه های کارتی و پولی ماهواره بنشینید و لذت ببرید.
با خرید اکانت میتوان کانال کارتی مسیرهای هاتبرد , بلغارست , آموس پکیج yes جهت دریافت شبکه های اسرائیل , یوتلست 16 درجه شرقی , آستارا 19و 23 درجه شرقی , ترکست پکیج دی اسمارت , nss و کانال های آسیای شرقی و شبکه های هندی را دریافت کرد توجه داشته باشید که پروتکل سی سی کم برعکس جیشیر و فوراور همیشه در حال بروزرسانی است و هر ماه به تعداد پکیج ها و شبکه ها افزوده میشود.

فروش اکانت سی سی کم

خرید cccam

خرید cccam از این سایت به این صورت میباشد که باید ابتدا وارد سایت فروش شده و ضمن دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید , آموزش استفاده و نحوه تمدید اکانت و شیرینگ رسیور خود را ببینید.

خرید cccam

جهت ورود به سایت و اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

با اکانت ماهواره میتوان شبکه های ورزشی - فیلم های روز دنیا - علمی و پزشکی - مستند حیوانات - کشتی کج - مسابقات اتومبیل رانی - توجه داشته باشید که هدف این سایت باز کردن بهترین کانال های اروپایی است مسئولیت و عواقب استفاده از شبکه های غیراخلاقی به عهده مشتری میباشد و این سایت هیچگونه تعهدی نسبت به این موضوع ندارد.

چرا گلد سی سی کم ؟

بهترین سرورها از سراسر دنیا با لاین های اختصاصی
استفاده از کارت های لوکال برای بازگشایی هرچه سریعتر شبکه های کارتی
پشتیبانی 24 ساعته همراه با آموزش نصب و راه اندازی
قیمت ارزان و رقابتی با ارائه بهترین کیفیت
نسل جدید با پنل های انحصاری و کانفیگ اختصاصی oscam
تجربه 15 ساله در تمدید شیرینگ و اکانت انواع رسیور ماهواره
تبادل لاین با برترین سایت ها و فروشندگان خارج از کشور { اروپا و آمریکا }

کاربرانی که تا کنون از این سایت اقدام به تهیه کارت اکانت رسیور کرده اند متوجه شده اند که سرورهای ما علاوه بر توجه به کمیت کانالها و پکیج ها و باز کردن بیشترین کانالهای ممکن در کلیه مسیرهای ماهواره ای توجه بسیار ویژه ای به کیفیت آنها دارد و در همین راستا برترین و کاملترین نوع شیرینگ اینترنتی را به خود اختصاص داده ایم.

توجه توجه: اگر سایت فروشگاه باز نشد میتوانید از لینک های زیر و بطور مستقیم خرید خود را تکمیل کنید:

اکانت یکساله برای خرید کلیک کنید

اکانت شش ماهه برای خرید کلیک کنید

اکانت سه ماهه برای خرید کلیک کنید

اکانت یکماهه ( جهت تست کاربران ) برای خرید کلیک کنید

تمام اکانت ها بصورت 24 ساعته از طریق واتساپ و تلگرام پشتیبانی میشوند ( هیچ سایت و کانالی تا بحال چنین پشتیبانی قدرتمندی را نداشته و نخواهد داشت ) و بدون شک شما میتوانید بهترین اکانت دنیا را ازهمین سایت تهیه کنید کافیست فقط یکبار امتحان کنید.

خدمات این سایت:

آنتی فریز 6 لایه , سه لاین اختصاصی , سرور از اروپا و ایران جهت دور زدن طرح صیانت فضای مجازی , سازگاری با انواع رسیور و اینترنت , بدون نیاز به v.p.n و قند شکن , پشتیبانی 24 ساعته { زمان پاسخگویی از 1 دقیقه تا 8 ساعت } , تحویل آنی و فوری , باز شدن بیش از 3000 کانال کارتی بر روی تمامی مسیرهای تحت شیرینگ.

نسل جدیدی از اکانت ماهواره را با ما تجربه کنید

تیم پشتیبانی با تجربه 10 ساله خود در سال 2024 برای اولین بار نسل جدیدی از اکانت oscam را با بهترین کیفیت و سرعتی بالاتر در باز کردن شبکه ها و پخش معروفترین پکیج های ماهواره ارائه مینماید با سرورهای کاملا اختصاصی و با کیفیت در خدمت شما هستیم.


پخش مسابقات و بازیهای المپیک و جام جهانی از شبکه های کارتی ماهواره

پخش زنده مسابقات ورزشی , جام جهانی و المپیک را بدون سانسور و با بهترین کیفیت از شبکه های کارتی ماهواره دریافت کنید برای باز کردن کانالهای پولی کافیه کارت رسیور تهیه کنید که با وجود اینترنت فقط نیاز به اکانت دارید.
پخش زنده فوتبال جام ملت های اروپا , آمریکا , آسیا و آفریقا از شبکه های کارتی ماهواره روی مسیرهای هاتبرد - ترکست - آموس - بلغارست و یاهست امکان پذیر است کاربرانی که فقط جهت یاهست را نصب دارند قبل از خرید اکانت حتما در مورد پخش مسابقات جام ملت های اروپا از کانالهای ورزشی از پشتیبانی سایت سوال کنید.

پخش مسابقات و بازیهای المپیک و جام جهانی

تمدید شیرینگ رسیور

در این سایت اکانت تمام رسیورهای بازار با بهترین کیفیت تمدید و شارژ میشوند رسیورهای استرانگ – استارست – ایکس کروزر – استارمکس – مدیا استار – ایکس کروزر – اچ دی باکس – فرمولر – پرمیوم – اسکار – هانی استار – استارایکس – آی استار و… هر مدل و مارکی که باشه اکانتش موجوده بنابراین نیازی به تعویض رسیور و هزینه اضافی نیست.

کاربر گرامی لطفا به موارد زیر توجه کنید:

اگر از مشترکین ما هستید و مشکل فریز یا قطعی دارید حتما به مطلب زیر دقت کنید:
متاسفانه مشکل اکثر کاربران باگ نرم افزاری است که با یک تنظیم کارخانه ساده و سرچ دوباره کانال مشکل حل میشه اگر حل نشد حتما رسیور خود را با آخرین ورژن نرم افزار آپدیت و بروزرسانی و دوباره تنظیم کارخانه و از ابتدا کانال سرچ کنید.
به هیچ وجه بکاپ لیست کانال نزنید اینکار شما موجب باگ و اختلال در عملکرد صحیح دستگاه شما و موجب قطعی و فریز با اکانت میشه.
اگر باز مشکل قطعی یا فریز دارید به موارد زیر دقت داشته باشید:
ضعیف بودن سیگنال دریافتی ماهواره باعث فریز و عملکرد ناصحیح میشه حتما از دیش و النبی و کابل آنتن مرغوب استفاده کنید و دیش را دقیق تنظیم کنید تا بهترین سطح سیگنال را داشته باشید.
حتما به سیگنال دریافتی از طریق دیش ماهواره دقت داشته باشید بارها کاربر به ما پیام داده که فلان کانال باز نمیشه بعد از کلی وقت تلف کردن متوجه می‌شویم که اصلا رو شبکه مورد نظر سیگنال نداره.
اینترنت یکی از موارد خیلی مهم میباشد اگر از وای فای استفاده می‌کنید حتما از دانگل با کیفیت و مرغوب استفاده کنید و فاصله مودم تا رسیور زیاد نباشه و مانعی جلوش نباشه مثلا مودم داخل اتاق نباشه و رسیور داخل پذیرایی ، باید مودم و رسیور همدیگر را ببینند.
اگر شرایط استفاده از کابل لن را دارید و رسیور شما پورت لن را ساپورت می‌کند بهترین روش رساندن اینترنت به رسیور کابل لن است.
اگر اینترنت شما پینگ بالایی داشته باشد ممکن است باز فریز و قطعی داشته باشید باید توجه داشت بهترین پینگ برای استفاده زیر 100 میباشد برای پینگ گرفتن میتوانید آموزش و نحوه پینگ گرفتن را از گوگل سرچ و دنبال کنید.
اکانت ما فقط شبکه های تحت شیرینگ را باز میکنه یعنی هر چی شبکه قابل دریافت و تحت شیرینگ در ایران باشه با اکانت ما باز میشه و فول پکیج به معنی باز شدن تمام شبکه های کارتی نیست.
الویت ما رو هاتبرده، چون تنها مسیری است که کاملا ثبات داره و به مانند دیگر مسیرها که یکروز خوبه یکروز بد نیست مسیرهای باز شده عبارتند از: هاتبرد – آموس – یوتلست 9 درجه شرقی – آستارا 4 در جه شرقی – بلغارست – یوتلست 16 – آستارا 19 – آستارا 23 درجه و ترکست پکیج دی اسمارت.
اگر از رسیورهای گلوبال که استار دارند مثل مدیا استار یا استارمکس استفاده می‌کنید حتما بغیر از سروری که اکانت خریداری شده را وارد میکنید بقیه سرورهارو با دکمه سبز غيرفعال کنید مخصوصا سروری که قبلا اکانت خود رسیور روش بود.
توجه داشته باشید که اکانتی که ازاین سایت تهیه میکنید به هیچ وجه نباید فریز یا قطعی در مسیرهاتبرد داشته باشه د غیر اینصورت به موارد بالا دقت کنید.
و در آخر یادتون باشه که شیرینگ در کل دنیا کاری است غیر قانونی و دیگر کشورهای سطح اول جهان بابت تماشای این کانالها که شما با یک مبلغ بسیار ناچیز دارید تماشا می‌کنید مبلغ خیلی سنگینی ماهانه و سالانه پرداخت می‌کنند که شما با کمک فروشنده های اکانت رسیور ماهواره که این هزینه ها را بابت خرید سرور و لاین متقبل شده اند و با شما به اشتراک میگذارند میتوانید شبکه ها را با قیمت تقریبا مجانی دریافت کنید پس لازمه قدر این فرصت را بدانید و نهایت استفاده را ببرید.

کانال تلگرام

نوشته‌های تازه